Sunday, February 6, 2011

Tired of winter

Ok so my whole family and most of my friends have all got this cold thats been goin around for a few weeks. Nothin too bad just a little cough and runny nose ya know. As of yesterday I believe I've got it too. I feel completely fine except I've lost my voice. Which is really damn annoying. Also I'm really big into disc golf and bein cooped up inside the last couple months is makin me a little stir crazy. Im hopin in the next 3 or 4 weeks enough of the snow around here will be melted that I can go play. I dont even care if its cold I just dont wanna lose my disc in a 3 foot snow drift. Anyways im off to bed to rest up and dream of warm weather. Peace

27 comments:

  1. move to the south enough said

    ReplyDelete
  2. feel your pain bro, sometimes in England it feels like the winter will never end

    ReplyDelete
  3. Summer can't come soon enough

    ReplyDelete
  4. 71 degrees F here in the South :( I hate losing my voice.

    ReplyDelete
  5. Uk is reallly cold man.I used to live in Greece..allday long comfortable warm..That rhymes lol

    http://crossroads-blues.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Sounds about the same as what I had pretty much the whole month of January, hope you get well soon!

    blundersfrom6foot2.blogspot.com
    androidnews4u.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. winter is the time to just stay in bed and call in sick

    ReplyDelete
  8. I'm also from england, had colds on and off for the past few weeks :(

    ReplyDelete
  9. Looks like I'm not the only one who's getting affected by this snow.

    ReplyDelete
  10. summer > autumn > spring > winter^^

    ReplyDelete
  11. I'm from the tropic so here cold isn't really a problem and when it is its probably a crappy cold compared to the one you guys have to go through

    ReplyDelete
  12. i love disc golf and all things related to Ultimate!

    ReplyDelete
  13. A 100% natural cure to all flu's is to put dried elderberries into a mason jar of vodka and leave for about 30 days. Shake every so often... Voila, you now have a natural cure to flus and colds! What big pharma dont want you to know! ;)
    Get well soon! :)

    ReplyDelete
  14. The only part that sucks about winter to me is getting sick. If that doesn't happen its my favorite season.

    ReplyDelete
  15. im so sick of snow and cold.. i guess for now all i can do is pour myself a glass of scotch and sit by the fire

    ReplyDelete
  16. I too hate this season, im prone to sickness and hate the cold

    ReplyDelete
  17. I normally enjoy the winter....except this winter has indeed been brutal even down here in texas

    ReplyDelete
  18. Best thing to do in winter is to pull the duvet over, crank the heat up and go back to sleep!

    ReplyDelete
  19. Yeah, I know how you feel. Luckily it will end soon.

    ReplyDelete
  20. LOL its cold int he south too unforutantly

    ReplyDelete
  21. Snow sucks, imo. Thankfully we don't have any now.

    ReplyDelete
  22. Being from Canada I am very used to terrible weather. New follower.

    http://gnarlyweather.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cant wait for Winter to be over too. It sucks

    ReplyDelete